At engagere kunden gennem spilmekanismer af Tim Frank Andersen

Spar op til

5 kr.

65/100
Glimrende bog
ifølge 1 anmelder

At engagere kunden gennem spilmekanismerFra 10 digitale strategieraf Tim Frank Andersen

Gamification går ud på at anvende mekanismerne og tænkningen fra spil i ikke-spil-sammenhænge for at kreere spilagtige oplevelser med det formål at engagere og motivere brugerne og at få brugerne til at tilegne sig nye færdigheder, ændre adfærd eller løse problemer. I en tid med stigende støj og distraktion gælder alle kneb for at fastholde brugerne. Men hvor starter man, og hvem er det relevant for?


Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre.

65/100
Glimrende bog
ifølge 1 anmelder
De bedste priser:

Én boganmeldelseLæs mere

Vi er stødt på 1 anmeldelse af bogen "At engagere kunden gennem spilmekanismer" i de 454 aviser, blogs og andre medier, vi følger. Find citater, links og korte uddrag herunder.

67/100
JP
i Jyllands-Posten
anmeldt af Ulla Bechsgaard 02-02-2014
En fin guide, som er nem at finde rundt i

Klæd virksomheden på til den digitale fremtid

Digitalisering, ehandel og sociale medier er alt sammen kommet for at blive og det går de virksomheder ilde, som ikke for længst er kommet i gang med at lægge en digital strategi. I dette uddrag af Tim Frank Andersens glimrende guidebog for virksomheder får man et hurtigt overblik over gamification, dvs. at engagere kunden gennem spilmekanismer. 'Bogen er en handlingsbog – en fin guide, som er nem at finde rundt i.' [Kort referat]

Ikke lagt online