Åbn mine øjne, Herre af Gary Oates

Spar op til

39 kr.

?/100
Endnu ingen anmeldelser

Åbn mine øjne, HerreEn praktisk guide til englebesøg og himmelske oplevelseraf Gary Oates & Gary Oates sammen med Robert Paul Lamb

'Åbn Mine Øjne, Herre' handler om at være bevidst om og se ind i den åndelige verden, som er meget mere virkelig end vi tænker over.
Da bad Elias følgende bøn:
“Herre, luk hans øjne op, så han kan se.”
Herren åbnede tjenerens øjne, og han kunne nu se, at bjerget var fyldt med ildheste og ildvogne rundt om, hvor de stod.
2. Kongebog 6, 17.
Dette vers er nøgleordet for denne bog og de oplevelser, som beskrives i bogen.
I foråret 2002 var Gary Oates i en dyb krise i sit liv. Han havde været præst i over 30 år, og plantet kirker i flere stater i USA. Den nyeste kirke på ca. 100 medlemmer, han havde været præst for i 8 år, skrumpede pludseligt ind til en meget lille kirke, da 12 børnerige familier, af forskellige arbejdsmæssige årsager, flyttede væk fra området.
Inden da havde Gary Oates overtalt sin kone Kathi til for 3. gang at melde sig til en missionstur til Brasilien, sammen med et team fra Global Awakening Ministry, som Randy Clark er leder for. De var på nippet til at melde afbud, men blev så klar over, at Gud ville, at de skulle tage med, mere for deres egen skyld end for at betjene andre. Denne tur blev til en radikal åndelig fornyelse og et vendepunkt for ægteparret Oates.
En af de apostle som Brasilien er blevet velsignet med, som en Guds gave til nationen, er , som få kender på den nordlige halvkugle af jorden. Han er utrolig ydmyg og udstråler en mild varme af kærlighed. Casa de Davi’s lovsangsleder har haft mange åbenbaringer af engle. På et tidspunkt sad Gary Oates og lyttede til et interview, som Randy Clark havde med lovsangslederen fra Casa de Davis kirke, hvorefter han lige så stille lægger sin hånd på Gary Oates hånd. Gary beskriver efterfølgende denne som en usædvanlig oplevelse og salvelse til det, der siden skulle ske.
Samme aften, mens de er hengivet i lovsang, er der en stille stemme, der siger inden i ham: ”Tag dine sko af, du står på hellig grund.” Først skyder han denne lille tilskyndelse væk som noget overstadigt føleri, men da det kommer igen, ”Tag dine sko af ….”, så gør han det og forsætter med at lovsynge og betragte, hvad der sker.
Pludseligt ser Gary Oates, at der er engle, der danser sammen med dem, der danser på scenen. Lidt senere ser han engle oppe under teltets loft. Samtidigt, som han står der i et brus af lovsang, som han sjældent har oplevet før, føler han, at han begynder at vokse til dobbelt størrelse i forhold til dem, der står ved siden af. Han kan se ned på deres hoveder. Til sidst er han helt oppe under toppen af teltdugen, og betragter det hele ovenfra. Derefter kommer han udenfor teltet og bliver løftet højere og højere op imod stjernehimlen. Han begynder at syntes, at dette er noget mærkeligt og tænker at ”han skal nok passe på ikke at blive underlig,” hvorefter han straks falder tilbage imod teltet igen. Det får ham til at udbryde, ”Nej Herre, jeg ønsker mere,” hvorefter ude-af-kroppen oplevelsen forsætter. Han ser Jesus på sin trone og får en berøring af Jesu kærlige varme og nærvær. Efter denne åbenbaring ender han tilbage i teltet, ved sine sko.
Dette er den først oplevelse, som Gary Oates har af engle, og i tiden og årene efter denne åbenbaring, hvor hans øjne bliver åbnet for første gang, har han flere lignende oplevelser. Dem kan du læse mere om i bogen.
Det er en spændende bog, som ikke alene beskriver nogle spændende syner og åbenbaringer, men også har en solid Bibelundervisning, om fuld overgivelse til Herren Jesus og Hans nåde og kraft, der arbejder i os, som tror. Det er denne overgivelse, som er grundlaget for alt. For det kærlige intime hjerteforhold til Jesus, som han ønsker at drage os alle ind i.
?/100
Endnu ingen anmeldelser
De bedste priser:

Ingen boganmeldelser ...Læs mere

Vi er endnu ikke stødt på en boganmeldelse af 'Åbn mine øjne, Herre' i de 454 aviser, blogs og andre medier, vi har fulgt siden 2010. Men vi har fundet 107.302 andre anmeldelser af bøger.